Google

23 Ekim 2007 Salı

YENİ ÖRDÜĞÜM FANTAZİ ÇANTA


Çantanın yapımı oldukça kolay...
İp olarak ben nako lame ipi tercih ettim. Siz arzunuza göre bir ip seçebilirsiniz.
Önce uzun bir zincir çekilir, üzerine 60 adet sıkı iğne ile devam edilir. istenilen boyuta göre diktörtgen olarak sıkı iğne olarak tığla örülür.( ben 60 cm. ördüm) Daha sonra ikiye katlanan örgümüzün orta kısmına çantaya genişliğini verecek üçgen iki parça örülür.Bu parçalar iki yana dikilir.Herhangibir boncukçudan alacağınız çanta sapı aparatına uygun olarak kenarlar dikilir. Çantayı omuza takmak için ben zincir kullandım ve bu matal zincirlerin içinden artan ipten ördüğüm zincirri geçirerek şık bir görünüm kazandırdım. Daha sonra yine boncukçudan aldığım metak boncuklarla öantayı süsledim.Arzuya göre çantaya cep telefonu için içne gizli bir cep de örerek ilave edebilirsiniz.Ben çok beğendim bakalım siz beğenecek misiniz?

Hiç yorum yok: